hoe kun je op eieren stappen zonder ze te breken?

kan dat wel?
ja?hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K
itsme
13 jaar geleden
misschien weet MySweety dat wel, speciaal voor jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat bedoel je er eigenlijk ermee?
wees eens duidelijk Oo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snap ik ook niet..
duidelijk praten he mensen..

Het beste antwoord

Lukt alleen als je er een hoop hebt om het gewicht te verdelen. Bij 't programma Brainiac deden ze het een keer. Toen lukte het toen ze met beide voeten op een 2 pakken eieren gingen staan (wel op het ei, niet de doos).
Misschien kan het beter als je ze eerst kookt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is in een aflevering van het Vlaamse televisieprogramma Zo Zit Dat: Poef! vertoond, in april 2007. Het lukt me zo gauw niet het online terug te vinden, maar je hebt er in elk geval de volgende spullen voor nodig: assistent, boeken, eierdozen, eieren, pan, plank, schaar, viltstift, vuilniszak, water, weegschaal.
Het blijft nog de vraag of het inderdaad gelukt is....
Amadea
13 jaar geleden
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik denk dat als je eieren voor de helft in zand legt de toelaatbare kracht aanzienlijk toeneemt.
Het lijkt me niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.bullshido.net/forums/sitemap/index.php/t-24382.html

A Chinese man pulled a car with his ears while walking on eggs without breaking them.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Er wordt wel eens gezegd dat Chinezen geel zijn, maar deze ziet er toch wel erg onmenselijk uit.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
phaha..
Met lokeieren is dat een fluitje van een cent..die zijn namelijk van..steen..

Op normale eieren..zou ik niet eens willen kunnen..

Ten eerste omdat het de 'kinderen' van de kip zijn en

Ten tweede omdat het altijd nog om ..eten gaat..

En omdat er zoveel honger bestaat op de wereld..vind ik het ongepast om voedsel op die manier te misbruiken.

Gr. Ton