Als ik in het begin de reclame uit laat razen, krijg ik later dan minder onderbrekingen bij YouTube?

Je kun de reclame na een paar seconden skippen, maar wanneer je dat niet doet en ze helemaal uitkijkt, wordt je dan later als beloning in het filmpje minder lastig gevallen met onderbrekingen ?

Thecis
een maand geleden
Voor zover ik weet niet. Ik heb dit ooit geprobeerd, maar de reclames worden er niet minder van. Een ad-blocker werkte daarentegen dan wel weer heel goed.
redhouse
een maand geleden
In principe zullen adblockers niet meer werken.
LeonardN
een maand geleden
@redhouse
Want?
Op dit moment werken ze nog perfect. Dat is ondanks alle inspanningen van YT de laatste tijd.
Ritsuka
een maand geleden
Chrome wil adblockers blokkeren, maar dan installeer je gewoon een andere browser
Vortexxx
een maand geleden
@redhouse "In principe zullen adblockers niet meer werken." Niet getreurd, als je goed zoekt zijn er ondetecteerbare oplossingen :-) Het script kan ik hier niet publiceren wegens de huisregels, maar verdiep je in 'Tampermonkey'
Vortexxx
een maand geleden
Wie moeite en een beetje geld stopt in een RaspberryPi* met PiHole image of een Raspberry met AdGuard op Armbian en wat netwerk-kennis maakt in een mum van tijd een DNS-sec proxy waarvan de commercials zo in een zwart gat belanden, het wordt dus vóór je browser de elementen aan het ophalen is al afgevangen, geen extensies meer benodigd, ik heb kleine kinderen die ik op deze manier veilig het Internet op laat gaan, want laatstgenoemde heeft een ontzettend goed filter voor narigheid/vuiligheid op het Internet. *Mag ook een OrangePi zijn, of een BananaPi.
SingingCoyote13
een maand geleden
rare situatie ja, als je yt kijkt via browser of app dan heb je last van die stomme reclames. maar je kan de filmpjes ook gewoon rechstreeks downloaden via een plugin of yt downloader en dan komt dat hele aspect van die reclames er niet bij kijken.

Geef als eerste antwoord