In augustus 2017 voltooide ik mijn “Requiem aeternam” . Ik heb het geschreven voor mijn beste vriendin Anne, waarvan ik wist dat ze ging overlijden. Ik heb het in augustus 2017 voor haar uitgevoerd. 27 oktober aanstaande is het een jaar geleden dat ze overleed. In dat kader wil ik het graag weer uitvoeren.Het is stuk is geschreven voor koor, sopraan, alt en bas solist en harp.Het bestaat uit 8 korte stukken:- Requiem aeternam

- Kyrie

- Volo iri in caritate

- Credo

- Ecce hic in profundum (sanctus)

- Aria

- Agnus Dei

- Lux aeternaWil je meezingen, laat het dan z.s.m. weten, ik stuur je de muziek dan op in PDF en als nodig heb ik ook midi’s beschikbaar. Graag de muziek zelf uitprinten.Ik wil voorafgaand aan het requiem een kort instrumentaal stukje voor harp laten uitvoeren, het programma duurt dan een kleine 50 minuten.’s Middags repeteren we van 12.00 tot 15.00 en we voeren uit om 19:30.De locatie is Parnassos Utrecht, Kruisstraat 201.Het is van belang dat de muziek goed ingestudeerd is, er is weinig repetitietijd.Voor deelname vraag ik een bijdrage van 5 euro, dit is voor zaalhuur en koffie en thee.Ik ben bereikbaar op philip.wintrip@gmail.com