muziek schrijven (vrijwillig)

  • hans

    ik had al jaren het doel en de uitdaging om een lied te schrijven maar door gebrek aan inspiratie kwam het er nooit van. helaas kwam enkele weken geleden mijn oudste zus onverwachts te overlijden en voor mij is dat een mooi moment om een nagedachtenis in de vorm van een lied te schrijven en op te nemen. de tekst heb ik inmiddels voor een groot deel op papier staan maar aangezien ik zelf geen instrument bespeel word het maken van de muziek nogal een moeilijke bezigheid.

    wie kan en wil mij daarbij helpen en evnetueel opnemen op vrijwillige basis.

    het is beslist geen commecieel project en het is dan ook niet de bedoeling dat ik er geld mee ga verdienen het is voor mij een project wat ik al jaren heb willen doen en dit is het moment om het te doen zonder enig winstbejacht.

  • Joyce

    Gecondeleerd, wat ik wel weet is dat je op youtube gratis beats kan halen, en daar je eigen melodie en tekst op kan maken. en heb een micrfoon? dan is audacity een idee om het op te nemen? Sterkte komende tijd