Route 66 Maarssen, nieuw koor olv Rob van Dijk

  • Marion de Vries

    Route 66 Maarssen, dat is de naam van het nieuwe koor onder leiding van de energieke en enthousiaste Rob van Dijk.

    Onderweg naar en na 66, voor de zanglustigen, de levenskunstenaars, de energieken, de jong-van-harten, de swingliefhebbers.

    Kortom een koor voor de zingende mens vanaf zo'n beetje 55+.

    De repetities zijn op dinsdagmorgen van 9.30 tot 11.45 uur met koffie-met-een-koekje-pauze in Kerkcentrum De Ark, Duivenkamp 844 in Maarssen.

    Het doel is gewoon lekker muziek uit de 40-er, 50-er, 60-er jaren zingen met als subdoel na een jaar het eerste verpletterende concert op 10-11-12!

    Op 21 & 28 juni zijn er eerst twee proefrepetities. Je kan je hiervoor aanmelden via route66maarssen@quicknet.nl of kijk op www.robvandijk.info.

    Op de website kan je de uitgebreide informatie vinden over Route 66 Maarssen.

    En bekijk op de website van Rob van Dijk ook eens de foto's van het éénjarig bestaan van het succesvolle koor Route 66 Hoofddorp.

    Meer info: Route 66 Maarssen olv Rob van Dijk

  • marijke tesser

    Dag Rob,

    Jaren geleden heb ik in een barbershopkoor o.l.v. Floor van Erp a capella gezongen, de baspartij.

    Nu zou ik graag jouw koor willen horen en zien, proefrepetitie op de 21.ste en 28.ste juni mee willen maken, Kan dat?

    Ik woon in de v. der Dijn van Maasdamlaan 66 in Woerden. Tel. 0348416870.

    Muzikale groet,

    Marijke Tesser.

  • Eric

    Could you send me more information,cheers.

    Eric Coyle