Musicalkoor in oprichting zoekt leden

  • Vocal Chords

    Houd je ook zo van musicals? Houd je ook zo van zingen? Zie je zingen als de ultieme manier van ontspannen? Dan is Vocal Chords (werktitel) misschien iets voor jou!

    Wij zijn een musicalkoor in oprichting en repeteren elke maandagavond in Den Haag.

    Zingen = ontspannen

    Ontspannen = zingen

    Meld je nu aan!

    Zangervaring is een pré, geen vereiste.

    Groetjes,

    De meiden van Vocal Chords

  • ina

    Beste meiden

    ik heb wel interesse in jullie musical koor graag zou ik wat meer info willen.

    groetjes ina

  • Vocal Chords

    Beste Ina,

    Bedankt voor je reactie!

    Hier wat meer informatie over Vocal Chords:

    Wij hebben een passie voor musicals en vinden het heerlijk om daar samen nummers uit te zingen. Wij zijn op zoek naar serieuze zangeressen die op maandagavond beschikbaar zijn (we zijn dus een vrouwenkoor tenzij er zich heel veel mannen aanmelden). Wij repeteren momenteel in de Bloemenbuurt in Den Haag maar zijn van plan te verhuizen naar een repetitieruimte in Den Haag-Mariahoeve.

    De meiden die op dit moment in het koor zitten (vijf stuks in totaal) hebben stuk voor stuk ruime koorervaring en enkele zijn ook actief als solist. Het niveau is zeer redelijk - we zijn en blijven amateurs maar de bedoeling is heel duidelijk om vanuit ons amateurisme zo professioneel mogelijk te zingen.

    Het doel dat we met dit koor hebben is voeding geven aan onze gezamenlijke passie voor zingen en musicals, en daar zo veel mogelijk plezier aan te beleven.

    Onze dirigente heeft een duidelijke visie op het vak: mensen die een hele dag hard gewerkt hebben, moeten een avond ontspannen kunnen zingen. Dat neemt niet weg dat er hard gewerkt moet worden, maar het plezier in het zingen staat altijd op de eerste plaats!

    Mocht je meer willen weten, bel me dan even op 06-44116464, of mail me op vocalchords@wanadoo.nl.

    Groetjes,

    Marlous