ZANGLES!!!

  • Linsy

    Ik ben op zoek naar een goede zangpedagoge in de omgeving van Den-Haag, wie weet er een goed sdres voor mij??? Alvast bedankt.

  • Ellen

    Je kan een briefje ophangen op het conservatorium. Zo ben ik ook aan mijn eerste lerares gekomen. Of hang in de supermarkt een briefje op het prikbord op. Reacties gegarandeerd.

    groetjes en succes met zoeken.

  • claudia

    Hallo ik ben op zoek naar iemand die in de omgeving van amsterdam zangles geeft voor een betaalbare prijs. Ik zelf heb nog geen ervaaring met zangles maar vind het er leuk om te zingen en kan daar ook mjin emoties en kwijt. ik hoop dat iemand mij daarbij kan helpen. Met vriendelijke groeten claudia ik ben te berijken op 0614789132 alvast bedankt

  • annemiek

    ik ben opzoek naar iemand die zangles geeft , het is voor mijn dochter die heeft afgelopen zaterdag auditie gedaan , en ze waren gek van haar stem alleen moet ze wat aan haar ademhaling gaan doen vandaar deze oproep .triade zit vol tot september en de enige zanglerares die ik weet in den helder heeft ook geen plaats op dit moment . graag reacties

  • Musiclover

    kijk eens op vocalisten.nl en dan bij zangcoaching. Supersite